Vanliga Frågor

Vilken valuta är priserna jag ser på webbplatsen?
Alla priser är i SEK kr.

Jag har precis lagt en beställning, när skickas den?
Vi gör vårt bästa för att skicka varor så snabbt som möjligt. Vänligen tillåt 4–7 dagar för produktion innan din beställning skickas, den genomsnittliga leveranstiden är 15–21 dagar.
Spårningsnummer uppdateras 3–5 dagar efter att din beställning HAR SKICKATS. Om du inte har fått ett spårningsnummer efter 7 arbetsdagar, vänligen mejla oss på disspense@gmail.com.

Jag är inte nöjd med min beställning, kan den returneras? Vad händer om det är ett problem?
Vi erbjuder 100 % pengarna-tillbaka-garanti om produkten är defekt eller skadad. Du har 30 dagar på dig att skicka tillbaka den till oss för full återbetalning. Du måste själv stå för returfrakten. När vi har mottagit produkten återbetalar vi hela beloppet för ditt ursprungliga köp. Vänligen inkludera namn och ordernummer på returpaketet.
Observera: Om ditt paket är på väg måste du vänta tills det anländer och returnera det innan du kan få en återbetalning.

Kan jag avbryta min beställning?
Du kan avbryta din beställning utan kostnad! Du måste avbryta innan paketet skickas. Om varan redan har skickats, vänligen använd vårt enkla retursystem för att få full återbetalning.

Jag har angett fel adress, vad gör jag nu?
Om du har stavat fel eller fyllt i en felaktig adress, svara helt enkelt på din orderbekräftelse och bekräfta det. När du dubbelkontrollerat att adressen är fel, vänligen meddela oss via e-post på disspense@gmail.com. Om adressen är felaktig kan vi ändra den inom 24 timmar. Ingen återbetalning ges efter 24 timmar från felaktig inlämning.

Hur lång tid tar frakten?
Leveranstider varierar eftersom vi skickar över hela världen från olika distributionscenter beroende på din plats. Den genomsnittliga leveranstiden är 15–25 arbetsdagar.

Jag har en fråga som inte besvarades, kan ni hjälpa mig?
Självklart! Vi finns här för att hjälpa dig. Vänligen skicka ett mejl till disspense@gmail.com så hjälper vi dig gärna på alla sätt vi kan.
Vi får många mejl – om du vill ha ett snabbt svar, vänligen bifoga ditt ordernummer och beskriv problemet tydligt. Tack!